Mountain Bike Reviews Forum banner
21 - 31 of 31 Posts
Ik heb de Temu-schoenplaatjes gekregen. Temu-versie boven en LBS-versie onder. Er zijn duidelijke verschillen, waaronder de Temu-versie die een veel groter lettertype gebruikt voor hun stempeling. Ik heb de schoenplaatjes nog niet geprobeerd, maar ga ze beperken tot gebruik met mijn gravelbike. Vertrouw ze niet voor gebruik met een mountainbike.

Ik heb de Temu-schoenplaatjes gekregen. Temu-versie boven en LBS-versie onder. Er zijn duidelijke verschillen, waaronder de Temu-versie die een veel groter lettertype gebruikt voor hun stempeling. Ik heb de schoenplaatjes nog niet geprobeerd, maar ga ze beperken tot gebruik met mijn gravelbike. Vertrouw ze niet voor gebruik met een mountainbike.
Nep. Ze zijn duidelijk gegoten, terwijl die van Shimano gesmeed en gestempeld zijn.
Ik betwijfel of een artikel met een grote merknaam op Temu geen namaak is.

@lml1x Ga je ze teruggeven?

Ik heb de Temu cleats gekregen. Temu-versie boven en LBS-versie onder. Er zijn duidelijke verschillen, waaronder de Temu-versie die een veel groter lettertype gebruikt voor hun stempeling. Ik heb de cleats nog niet geprobeerd, maar ga ze beperken tot gebruik met mijn gravelbike. Vertrouw ze niet voor gebruik op een mountainbike. View attachment 2044382
View attachment 2044383
Niets zegt kwaliteit vakmanschap zoals potmetaal. Ik zou die niet op mijn fiets gebruiken, zelfs niet als je me $50 zou geven.

@lefthanded Voor $15 lijkt het de moeite niet waard. Ik ben benieuwd hoe lang ze meegaan. Ik ben van plan ze uit te proberen op mijn gravelbike. Als ze eruit trekken/breken, zal ik een terugbetaling aanvragen, maar waarschijnlijk zal ik kijken hoe ver ik ze over de lokale vijver kan laten stuiteren.

Ik heb gaten in elke handschoen die ik bezit, dus ik ben gaan kijken naar vervangingsopties en zag dat Temu Fox, TLD en 100% handschoenen aanbiedt in de prijsklasse van $4-8. Kan niet zeggen of dit legitiem is? Zo ja, hoe werkt het dan? Vorig seizoen/overstock? Of gewoon namaakproducten die op de een of andere manier de auteursrechtwetten omzeilen?
Je maakt een grapje, toch? 30 seconden op hun site en het is duidelijk dat het allemaal nep is

@lefthanded voor $15 lijkt het de moeite niet waard. Ik ben benieuwd hoe lang ze meegaan. Ik ben van plan ze uit te proberen op mijn gravelbike. Als ze eruit trekken/breken, zal ik overwegen een terugbetaling aan te vragen, maar waarschijnlijk zal ik kijken hoe ver ik ze over de lokale vijver kan laten stuiteren.
Ik maak me geen zorgen over je geld 🙃 Maar als je het terugstuurt, zou je het produceren en verkopen van namaakproducten iets minder winstgevend maken en hun businessmodel iets minder aantrekkelijk.

Ik weet zeker dat je ze nog steeds **** laten stuiteren. Ze hebben me niet gevraagd iets terug te sturen. Dat zou ze alleen maar meer geld kosten.

• Like
Reactions: rdawson808
@lefthanded voor $15 lijkt het de moeite niet waard. Ik ben benieuwd hoe lang ze meegaan. Ik ben van plan ze uit te proberen op mijn gravelbike. Als ze eruit trekken/kapot gaan, zal ik een terugbetaling aanvragen, maar waarschijnlijk zal ik kijken hoe ver ik ze over de lokale vijver kan laten stuiteren.
Misschien wil je er eerst een geigerteller overheen halen.

Ik heb mijn twijfels over de authenticiteit van de Fox-handschoenen, alleen al op basis van de prijs, maar de kwaliteit lijkt goed. De kaart die bij de handschoenen zit, lijkt ook behoorlijk goed. Ik weet niet zeker of de copycat dit ook zou nabootsen, maar aan de andere kant proberen ze de items als echt te verkopen.

Bijgevoegd zijn foto's van de handschoenen en de kaart. Als iemand een echte kaart heeft liggen, laat het me dan weten hoe dichtbij deze in de buurt komt.

Verzonden vanaf mijn Pixel 6 Pro met Tapatalk

Attachments

Ik heb mijn twijfels over de authenticiteit van de Fox-handschoenen [...]
Draag ze de rest van het seizoen. Als het klittenband nog goed is, zijn ze nep.

21 - 31 of 31 Posts