Mountain Bike Reviews Forum banner
41 - 60 of 100 Posts
Zitten mijn stickers al in de post? 😳
Ik weet niet zeker of je sarcastisch bent of dat ik een bestelling gemist heb. Als dat laatste het geval is, spijt me dat echt. Hoe dan ook, stuur me je naam en adres per PM en ik stuur je er een paar op per post!

Ik weet niet zeker of je sarcastisch bent of dat ik een bestelling gemist heb. Als dat laatste het geval is, spijt me dat oprecht. Hoe dan ook, stuur me je naam en adres per PM en ik stuur je wat per post!
Geen sarcasme, gewoon een vrolijke grap. Ik kijk naar je video's en wilde je gewoon een beetje promoten.👍

LOL, dat dacht ik al...maar ik wilde er zeker van zijn dat ik niemand over het hoofd had gezien. Dat is mijn grootste angst bij het zelf verzenden, dat iemand betaalt en ik de e-mail mis.

Mooi! Hou van die alternatieve regel om 1:12, doet denken aan een bepaalde andere plek...

(Verhoog die camerahoek een beetje, mijn nek doet nu pijn van het onvrijwillig achterover buigen van mijn nek in een vergeefse poging om de hoek te veranderen! :))
Hé, ik heb het aan het einde veranderd ;) In technisch terrein zonder rijder voor me vind ik het wel fijn als het naar beneden wijst.

Finch, ik dacht dat je me eind augustus zou bezoeken? Ik ben over een paar dagen aan de andere kant van de wereld als het weer eind oktober standhoudt, dan zou je een paar dagen langs moeten komen.

Toads is waarschijnlijk mijn favoriete rit die ik tot nu toe in Tahoe heb gedaan. Iemand noemde mijn video eerder. Ik zal hieronder een link plaatsen naar de mijne en naar de andere YouTuber met wie ik die dag reed.

Ik wil het als een lus doen. Mijn andere vriend "Billygoat" die we bovenaan ontmoetten, reed van beneden. De snelkoppeling waar we het in mijn video over hadden, is in feite nog wat verder de 89 oprijden om een deel van de klim over te slaan. Als je deze routekaart bekijkt: http://b1ker.com/trailmaps/MrToadsWildRide.pdf Het kleine wandelaarspictogram onderaan naast de TRT, dat 0,6 mijl lang is en aansluit op de groene route die we volgden, is de bovengenoemde "snelkoppeling". Ik zal eerlijk tegen je zijn. Vanaf het punt waar die paden samenkomen, wordt de klim echt moeilijk, dus je doet eigenlijk niet veel meer dan het beter beheersbare deel van de klim overslaan en ongeveer 1,5 mijl besparen.

Ik realiseer me dat de OP de trail al heeft gereden, maar ik dacht dat ik dit zou toevoegen voor mensen die dit later lezen.

B1KER Video:
MTB Savant Video:
In je YouTube-video, welke remmen gebruik je? Klinkt als die van mijn broer en we kunnen dat geluid niet achterhalen...

Padden zien er niet technischer uit dan tonnen van wat we in New England 'XC' noemen. Als sommigen van jullie een speciaal label nodig hebben om je extra cool te voelen bij het rijden over rotsen, noem het dan wat je nodig hebt. Het zou hier omschreven worden als 'vrij benig XC'. Ik denk dat dat in Cali duidelijk veel pijn in de kont veroorzaakt. :skep:

Toads ziet er niet technischer uit dan tonnen van wat we 'XC' in New England noemen. Als sommigen van jullie een speciaal label moeten hebben om je extra cool te voelen als je over wat rotsen rijdt, noem het dan wat je nodig hebt. Het zou hier omschreven worden als 'vrij bot XC'. Ik denk dat dat in Cali duidelijk voor grote irritatie zorgt. :skep:
Oei, pas op, stoere vent! Heb je GoPro-beelden van je "XC"-paden daar in NE? - laten we er een ouderwetse plaswedstrijd van maken!

Toads ziet er niet technischer uit dan tonnen van wat we 'XC' in New England noemen. Als sommigen van jullie een speciaal label moeten hebben om je extra cool te voelen als je over wat rotsen rijdt, noem het dan wat je wilt. Het zou hier worden omschreven als 'vrij benig XC'. Ik denk dat dat duidelijk grote problemen veroorzaakt in Cali. :skep:
Godverdomme, ik hou van het internet.

In je YouTube-video, welke remmen gebruik je? Klinkt als de guides die mijn broer heeft en we kunnen dat geluid niet achterhalen...
De SRAM Ultimate Guide-remmen. Ik heb onlangs een aantal van de onderdelen laten vervangen onder garantie. Naar verluidt zouden de hendels de remmen laten slepen. Dat zou mogelijk deel van het probleem kunnen zijn. Heb dat geluidsprobleem nog nooit gehad met mijn XT-remmen. Ik heb nog niet op de fiets gereden om te melden of die onderdeelwissel het heeft opgelost.

41 - 60 of 100 Posts