Hallo, ik ben er zeker van dat er een soort bericht is geweest over campy off-road aandrijflijnen, maar ik heb het moeilijk om te vinden wat ik zoek (hier en op het web). Ik probeer erachter te komen hoeveel stijlen of groepen componenten er zijn gemaakt en in welke volgorde ze zijn gemaakt (zoals Shimano's XTR, dan XT, LX enzovoort)? Ik ben bekend met de namen als Campagnolo OR, Icarus en Centaur, waarvan ik denk dat het bij de fiets hoorde waar ik aan werk, maar Centaur is ook roadie-spul. Iedereen met kennis over de campy mtb-componenten en waar je op moet letten, zou erg behulpzaam zijn. Ik heb eigenlijk alleen de derailleurs en misschien de cranks nodig.
Hier is een foto van de shifter break lever, weet iemand bij welke groep dit hoort? De enige markeringen zijn het Campagnolo-logo in de remhendel en bovenop de shifter. Het is ook zeven versnellingen.
Alvast bedankt voor alle hulp of advies die iemand me kan geven.
Hier is een foto van de shifter break lever, weet iemand bij welke groep dit hoort? De enige markeringen zijn het Campagnolo-logo in de remhendel en bovenop de shifter. Het is ook zeven versnellingen.

Alvast bedankt voor alle hulp of advies die iemand me kan geven.