Mountain Bike Reviews Forum banner

ronde-sport / ronde-cycling legitiem?

18K views 26 replies 18 participants last post by  AndrewHardtail  
#1 ·
Ik zie dat ze OEM Shimano-remmen verkopen op zowel eBay als Pinkbike voor redelijke prijzen, maar kan er online geen beoordelingen van vinden.

Ziet eruit als een Amerikaans magazijn dat verzendt naar de VS voor een Aziatisch bedrijf, en kan geen negatieve beoordelingen vinden, maar helemaal geen echte feedback.

Heeft iemand er ervaring mee?

#3 ·
Ik heb deze week via Ebay een set XT-remmen bij hen besteld. Ik kreeg een bericht dat er mogelijk Covid-gerelateerde vertragingen waren, maar mijn set werd in slechts een paar dagen naar mijn huis verzonden. Ze zien er goed uit. Niet in de retailverpakking, maar ze zien er nieuw en legitiem uit.

#10 ·
Heb laatst een set XT M8000 remmen besteld... Kwam supersnel aan, helaas waren het geen M8000's maar in plaats daarvan M6000 Deores... De webwinkel van de verkoper gecontroleerd en ze verkopen niet eens M6000's. Wacht nog steeds op een antwoord van hen, momenteel een beetje geĂŻrriteerd.

#12 ·
Heb onlangs een set XT M8000 remmen besteld... Kwam supersnel aan, helaas waren het geen M8000's maar in plaats daarvan M6000 Deores... De webwinkel van de verkoper gecontroleerd en ze verkopen niet eens M6000's. Wacht nog steeds op een reactie van hen, momenteel een beetje geĂŻrriteerd.
Ronde verkoper bood me uiteindelijk een volledige terugbetaling OF ik kon een andere bestelling plaatsen via eBay. Ik heb uiteindelijk een andere bestelling geplaatst en de juiste remmen ontvangen. Nogmaals, deze kwamen zeer snel aan. Je **** hun prijzen in de VS niet verslaan. Zou opnieuw bestellen.

#11 · (Edited)
Ik zie dat ze OEM Shimano-remmen verkopen op zowel ebay als pinkbike voor redelijke prijzen, maar kan er online geen beoordelingen van vinden.

Ziet eruit als een Amerikaans magazijn dat verzendt naar de VS voor een Aziatisch bedrijf, en kan geen negatieve beoordelingen vinden, maar helemaal geen echte feedback.

Heeft iemand er ervaring mee gehad?
Ziet eruit alsof de bovenstaande leden een goede ervaring hebben gehad? Ik heb er ook naar gekeken. Ik heb ze een paar keer een bericht gestuurd en ze reageerden snel en professioneel?

#14 ·
Ik zie dat ze OEM Shimano-remmen verkopen op zowel ebay als pinkbike voor redelijke prijzen, maar kan er online geen beoordelingen van vinden.

Dus heb je besteld bij Ronde-Sport

Verzonden vanaf mijn Pixel 2 met Tapatalk

#15 ·
Ik heb een set van 4 zuiger slx-remmen bij hen besteld (eBay). Ze kwamen in 4 dagen aan in Florida, VS. Geen OEM-verpakking maar volledig nieuw en onbeschadigd. Vooraf ontlucht, kabels bevestigd met bouten en weerhaken en olijven als je ze moet inkorten.

#20 ·
Even een korte opmerking over mijn ervaring met Ronde-Cycling.
Ik bestelde laat vrijdagavond (18-9-20) een set SLX Quad zuigerremmen. Hoewel ze pas maandag (21-9) werden verzonden, ontving ik ze al vroeg vrijdagmiddag (25-9-20)… van Oregon naar Phoenix in 5 werkdagen. Daar ben ik blij mee!
De remmen werden zorgvuldig verpakt/beschermd verzonden, de remblokken werden op hun plaats gehouden door die kleine rode afstandhouders en de remmen waren in perfecte staat (de mijne werden zelfs geleverd met een klein zakje met het ontluchtingsblok, montageschroeven en zelfs 2 extra weerhaken/olijven).
Als je overweegt om bij hen te kopen, aarzel dan niet (ik heb ze opgeslagen als een favoriete verkoper).

#21 ·
Even een korte opmerking over mijn ervaring met Ronde-Cycling.
Ik bestelde laat vrijdagavond (18/9/20) een set SLX Quad-zuigerremmen. Hoewel ze pas maandag (21/9) werden verzonden, ontving ik ze al vroeg vrijdagmiddag (25/9/20)… van Oregon naar Phoenix in 5 werkdagen. Daar ben ik blij mee!
De remmen werden zorgvuldig verpakt/beschermd verzonden, de remblokken werden op hun plaats gehouden door die kleine rode afstandhouders en de remmen waren in perfecte staat (de mijne kwam zelfs met een klein zakje met het ontluchtingsblok, montageschroeven en zelfs 2 extra weerhaken/olijven).
Als je overweegt om bij hen te kopen, aarzel dan niet (ik heb ze opgeslagen als een favoriete verkoper).
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring!
Bedankt aan iedereen die dat ook heeft gedaan!

Verzonden vanaf mijn Pixel 2 met Tapatalk

#22 ·
Ik heb twee items bij hen besteld zonder problemen en met snelle verzending. Ten eerste was er een Shimano XT M8100 achterderailleur. Ten tweede was er een Shimano XTR 12-speed kit op Pink Bike. Ik ben van plan om in de toekomst meer items te kopen. Als ik remmen zou kopen, zou ik die denk ik om garantie redenen bij Jensen of een andere retail site kopen.

#23 ·
Net besteld bij PB

Ik heb net een paar remmen Shimano 8120 besteld. Ik zal jullie op de hoogte houden!

#24 ·
Ik zie dat ze OEM Shimano-remmen verkopen op zowel ebay als pinkbike voor fatsoenlijke prijzen, maar kan er online geen beoordelingen van vinden.

Is er iemand die er ervaring mee heeft?
Ik heb vorige week remmen besteld en ze vandaag ontvangen! In het begin zeker bezorgd, ze gebruiken PayPal, wat veilig is. Mijn remmen kwamen niet in een Shimano-verpakking, maar alleen verpakt in wat bubbelfolie en plastic zakken. Ze zien er legitiem uit en voelen aan als een Shimano-rem.
1906713

#26 ·
Ik heb Ronde-Cycling eigenlijk als een van mijn 'opgeslagen verkopers' op Ebay.

Een tijdje geleden kocht ik XT Trail pedalen van hen (8020's). Pakket arriveerde als NIB, geen problemen, maar na twee of drie ritten blokkeerde het linkerlager. Hij/zij nam mijn retour graag aan en bood een ander paar 8020's aan of voor 10 dollar meer de nieuwere 8120's... dus daar ging ik voor. Ze waren geweldig om mee samen te werken.

#27 ·
Ik heb onlangs een Shimano-groepset van hen gekregen. Verzending was snel. Spullen zien er goed uit, behalve dat de ketting duidelijk al eerder op een fiets heeft gezeten - de Shimano-verbindingspen was er weer uitgedrukt, maar het afbreekstuk ontbrak, dus de ketting kon niet opnieuw worden aangesloten en er was geen snelschakel of nieuwe pen inbegrepen. Kleine ergernis. Ik had aangenomen dat de spullen die ze verkopen oorspronkelijk in de groothandel werden gekocht voor het bouwen van frames, maar nu vraag ik me af of het spullen zijn die van complete fietsen zijn gehaald wanneer klanten componenten willen wisselen?