Ik koop een nieuwe hardtail en heb wat advies nodig. Beide fietsen hebben 1x en een vergelijkbare geometrie. Maar ik kijk naar de KONA honzo al en de Marin nail trail 6. Gedachten? Ik vind het fijn dat de KONA met een dropper post komt
Zeker Kona. Ze geven ook levenslange garantie op aluminium en stalen frames. Ik denk dat ze ook een betere wederverkoopwaarde hebben.I'd go with the Kona. Lower stand over, no internal routing and shorter chainstays.
Als je dat rijdt, wat is dan je doel met een nieuwe hardtail? Hardtail trailbike? De Air 9 kan dat. Doe een 120mm vork en rijd er de **** mee.Nou, momenteel rijd ik op een niner air 9, dus het is allemaal cross country
ahHet is een leenfiets die ik ongeveer 2 maanden gebruik, ben net weer gaan rijden na een pauze van 5-6 jaar
De timberjack is badass. Ik krijg een XS voor mijn zoon om op te racenIk sta volledig open voor opties. Een andere fiets waar ik naar kijk is de salsa timberjack en uiteindelijk de vork upgraden
Timberjack kan zowel met 27.5x3 als 29x2.5 worden gereden.Ik ging voor de 29 timberjack. Ik denk niet dat ik + banden wil, want ik vind de 29x2 op de niner mooi en denk dat de 29x2.5 beter bij mijn stijl en terrein passen. Ik reed laatst op een honzo en was weg van de bandenmaat.
Welk modelIk heb net ontdekt dat ik een timberjack van de plaatselijke winkel kan ophalen, tubeless gedaan voor 800$
Waarschijnlijk nergens, aangezien die prijs meer dan 2 jaar geleden werd gemeld en niet klonk als een normale retaildeal.