Mountain Bike Reviews Forum banner

Fox Union Boa: Recenzja z rzeczywistego świata

7.9K views 10 replies 7 participants last post by  Jayem  
#1 ·
Cześć wszystkim,

Ponieważ nie widziałem niczego na tym forum o tych butach, pomyślałem, że podzielę się swoimi pierwszymi wrażeniami.

Dla kontekstu, jeżdżę na pedałach zatrzaskowych od ~1996 roku i w tym czasie jeździłem w mnóstwie różnych butów. Od Answer, przez Diadora, przez kilka ofert Shimano, przez Specialized, przez Sidi (3 różne modele), przez Pearl Izumi, przez kilka wersji Ride Concepts, aż po Fox Union Boa. Wspominam o tym, ponieważ jak każdy człowiek, mogę opierać swoje postrzeganie wartości tylko na moich osobistych doświadczeniach i ponieważ naturalnie, świadomie i podświadomie porównuję każdą nową rzecz do tych, które były wcześniej.

Do tej pory Uniony zrobiły na mnie wrażenie. Od razu po wyjęciu z pudełka byłem pod wrażeniem stylu. Moje są w czarnej kolorystyce i doceniam subtelny, niski profil. Pochodząc z ostatnich 2 generacji RC Transitions, stonowany, mniej kanciasty wygląd jest czymś, co doceniam. Do tej pory czuję jakość wykonania z ich formowanym noskiem i spawanymi szwami, ale zobaczymy. Czułem to samo w przypadku najnowszych butów RC, dopóki nie zaczęły się rozdzielać. Również bardzo dobrze się czyszczą. Ubrudziłem je porządnie w błotnej uczcie w ten weekend i wyczyściły się wilgotną szmatką.