Mountain Bike Reviews Forum banner
1 - 18 of 18 Posts

·
Cynical Bystander
Joined
·
6,770 Posts
Looks like some fun riding!!! :D Cool little video too. :)
 

·
paparazzi tee
Joined
·
339 Posts
Discussion Starter · #7 ·
thanks for the positive feedback you guys!
yeah, blake jacked his finger up pretty good --
overshot the roadgap at the bottom of deadcampers in s.c....
tore the nail off, almost ripped the tip off, and pulverized the tip of the bone!
there's a pretty gruesome closeup on the website, under blake's photo corner in the
still gallery.....
 

·
paparazzi tee
Joined
·
339 Posts
Discussion Starter · #8 ·
man, if any of you guys have vids you submitted
i'd be juiced to check em out...
the whole thing was pretty vague, hella curious to see
what other people came up with....
 

·
Registered
Joined
·
1,431 Posts
one of the members of the LOD sent one in...contestants beware!!!!!!!!!!! :D :D :D


BTW...that was a sick vid for it....
 

·
Registered
Joined
·
1,431 Posts
alloutprodux said:
hey irie --
do you have a link to their vid?
i wanna check out what other people
came up with.....
gotta talk to zachdank and see if he can hook it up...I can barely figure out how to email someone... ;)

BTW how long was your vid...36 sec. exactly or longer??
 

·
paparazzi tee
Joined
·
339 Posts
Discussion Starter · #18 ·
thanks for the support greathead!
yeah, phil was givin em away for dirtcheeeeep,
i just want people to check it out, get it out there....
the otter ended up being cool tho -- azonic & gearheadcycles are
sponsoring the next one along with versus, so things are lookin up!

zach -- thanks too,
i appreciate it!
yeah, if you've got a link to yours, i'd like to peep it out...

irie -- yeah, the actual footage was pretty much 36 (maybe 37) secs,
but with the ending fadeout and titling it's @ 40....
what about 40 for a 40?
that'd be siiiiick.......
 
1 - 18 of 18 Posts
This is an older thread, you may not receive a response, and could be reviving an old thread. Please consider creating a new thread.
Top