Mountain Bike Reviews Forum banner

1 - 20 of 203 Posts

·
Ricky DH
Joined
·
2,249 Posts
Discussion Starter · #1 ·
Hey guys/gals,

Thought I'd share this stuff with you all now that it's release is official. This bike is awesome, sure to be a contender on the DH courses and give us some options away from the "big manufactures".

I don't know a lot of the technical info, I just do some graphic design for Lance and Chris. If you've got questions/orders be sure and contact them.

Enjoy.
 

Attachments

·
Registered
Joined
·
418 Posts
yup sicklines has like 8 pics with diffrent linkage and diffrent parts i think thats actually my next bike no matter what kinda of crap my crew talks
 

·
underestimate me
Joined
·
50 Posts
i love the look of blue links! very sick! when it'll be available to order?
 

·
Can I Borrow Some Style?
Joined
·
281 Posts
Rick I love you man! I can't even believe that since that one day in winter park where you were just talking to lance about potentially doing some work for him, you have been pumping out some good work my friend! I am super stoked to see that things are going well. And as for the bike, wow, just wow. never seen anything like it and I hope it really takes off for those guys. Glad to know someone who is down for the revolution! WOOO
 

·
Registered
Joined
·
418 Posts
mrpercussive said:
blue black looks good... what about white frame and red links?? XD
man ive seen blue, white, and red links and let me say whoa... im gonna have a harder time decidng my color scheme than anything.
 

·
Ricky DH
Joined
·
2,249 Posts
Discussion Starter · #16 ·
cmooreboards said:
Rick I love you man! I can't even believe that since that one day in winter park where you were just talking to lance about potentially doing some work for him, you have been pumping out some good work my friend! I am super stoked to see that things are going well. And as for the bike, wow, just wow. never seen anything like it and I hope it really takes off for those guys. Glad to know someone who is down for the revolution! WOOO
What's up Chase? Yeah, it's pretty sweetl. Chris and Lance are super cool guys. I'm happy to be associated with such a great company.

Make sure you guys get over to WP and Keystone next season.
 

·
Ricky DH
Joined
·
2,249 Posts
Discussion Starter · #17 ·
Speedwa said:
That might be my new Dh bike for next year. Is it a 1 1/8 or 1.5 headtube? Does anyone have the geometry specs?

Sorry, no "geo" specs. I never had to deal with any of that stuff.
 

·
Registered
Joined
·
418 Posts
mtb_biker said:
It isn't gonna be cheap but it looks to be sweet :thumbsup:

The ONE and the Sauce will have a burly option with a 1.5" headset and ribbed tubing.
ya stout im not too down with them but i guess there alright for what there gonna do... but ya burly nonetheless
 

·
Ricky DH
Joined
·
2,249 Posts
Discussion Starter · #20 ·
mtb_biker said:
It isn't gonna be cheap but it looks to be sweet :thumbsup:

The ONE and the Sauce will have a burly option with a 1.5" headset and ribbed tubing.

Speaking of the One, here's a little info on it as well.

By the way, one of the cool little touches the bros. do with all the new frames is that the "stickers" aren't stickers at all. They are actually etched into the frame, looks really sweet.
 

Attachments

1 - 20 of 203 Posts
Top